7 Temmuz 2014 Pazartesi

Açlık Oyunları
Suzanne Collins


TÜR:Macera-Bilimkurgu-Gençlik
SAYFA:384
ORJİNAL ADI:The Hunger Games
ÜLKE:ABD
SERİ ADI:Açlık Oyunları
BENİM PUANIM:9.8(10 üzerinden)
FİLM ADI:Açlık Oyunları









YAZAR YORUMLARI
STEPHENIE MAYER  
"Bu kitaba o kadar bağımlı kaldım ki, yemeğe çıktığımda bile kitabı yanımda taşıdım ve masanın altında okumaya devam ettim. Hikayesi beni birçok gece uykusuz bıraktı çünkü bitirdiğimde bile, yatakta bu kitabı düşünmeye devam ettim. Açlık Oyunları kesinlikle büyüleyici."

STEPHEN KING 
"Elimden bir türlü bırakamadım… Bağımlısı oldum."

Gelelim benim yorumlarıma öncelıkle kıtap harıka suana kadar okudugum kıtaplar arasında en iyi okudugum kıtaplardan biri olduğu kesin.

KARAKTERLER:

Katniss Everdeen
Peeta Mellark
Gale Hawthorne
Haymitch
Başkan Snow


Kitap oldukça sürükleyıcı,etkıleyıcı kıtabın sayfalarını nasıl cevırdıgınızı nasıl bu kadar kısa sürede bitireceğinize inanamayacağınız turden bir kıtap.Kitabın sayfalarını cevırdıkce neler olacağını kestırmek epey güç.Sürprizlerle dolu bir kitap okuyucunun dikkatini süreklı karakterle tutabılmekte başarılı.Akışı harıka kıtabın son sayfalarına dogru daha da heyecanlandırmakta inandırıcı bir üslup var,resmen karakterlerle bütünleşiyorsunuz bi sonraki seriyi bir an önce okumak isticeksiniz.AÇLIK OYUNLARI BAŞLASIN!

Kitabın filmide kıtabın aynı adı ile çekildi fragmanını aşağıdan izleyebilirsiniz.


FİLM AFİŞİ:




FİLM FRAGMANI:



0 yorum:

Yorum Gönder