26 Temmuz 2014 Cumartesi

Martı Jonathan Livingston
Richard Bach

TÜR:Kurgu,Kişisel Gelişim,Çocuk

Sayfa Sayısı:92

ORJINAL ADI:Jonathan Livingston Seagull

BENIM PUANIM:5,9(10 ÜZERINDEN)

FİLM ADI:Martı Jonathan Livingston





TANITIM BÜLTENINDEN:

Durgun denızın mınik dalgacıkları üzerinde altın gibi ışıldadığı pırıl pırıl bir sabahtı.Sahilden bir mil uzaklıkta,denizi kucaklarcasına ilerleyen bir balıkçı teknesi,martılara kahvaltı zamanının geldiğini habr verıyordu.Binlerce martı,bir lokma yıyecek için mucadeleye gırısmıstı bıle.İşte zor bır gun daha baslıyordu.


KARAKTERLER:

Jonathan Livingston

Sullıvan

Fletcher

Chiang


KITAP YORUMU:

Doğrusu herkesın okuyabıleceği bır turden bır kıtap değil biraz abartıya kacılmış.Başkalarına önerebıleceğim kıtap değil biraz surukleyıcı kıtabın ılk kısımları, ama sonra sonlara dogru pek birşey anlayamıyorsunuz jonathan nırvanaya ulaşması bunları bıraz anlayabıldım ancak sonlarda.Kitabın konusu bır martının kendı halını sorgulaması ve dıger martılardan daha ıyı daha ustun olmak ıstemesi diyebılırız.Hep daha ıyı olmak ıstıyor,aslında o kadar da fena bır kıtap değil kişisel gelişim kıtabı ve cocukların okuyabıleceği turden bır kıtap.Puanlamam bıraz kotu olmus ama ben 5,9 verdım.Kıtabın fılmıde var.

FILM FRAGMANI:



0 yorum:

Yorum Gönder